Arie Slob

Geen Kamermeederheid voor extra beveiliging Joodse instellingen

Arie-slob-banner-3-944x390woensdag 21 januari 2015 Fractievoorzitter Arie Slob is teleurgesteld dat een meerderheid van de Kamer (waaronder VVD, PvdA, SP, D66 en GL) geen verdere afspraken wil maken om in overleg te gaan met de Joodse gemeenschap in Nederland voor een meer substantiële financiering van de beveiliging van Joodse instellingen. lees verder

ChristenUnie krijgt 4e Musketier Justice Award voor strijd tegen onrecht

4e-Musketier-5435zaterdag 17 januari 2015 Fractievoorzitter Arie Slob heeft samen met Kamerlid Joel Voordewind vanavond de 4e Musketier Justice Award in ontvangst mogen nemen. Op het jaarlijkse 4M Event in Zwolle kregen de ChristenUnie-politici de award uit handen van 4e Musketier Henk Stoorvogel overhandigd. lees verder
Joël Voordewind

Bijdrage Arie Slob aan debat over aanslagen Parijs

Arie-slob-banner-3-944x390woensdag 14 januari 2015 De aanslagen in Frankrijk van vorige week hebben ons geschokt. Bruut terroristisch geweld tegen een redactie van een satirisch weekblad, tegen politieagenten, tegen werknemers en cliënten van een joodse supermarkt. Een onacceptabele aanslag op vrijheden. lees verder

ChristenUnie wil opheldering over rapport veiligheid gasboringen Groningen

gasuniemaandag 12 januari 2015 De ChristenUnie wil opheldering van minister Kamp (Economische Zaken) en minister Opstelten (Veiligheid & Justitie) over het rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid en heeft het onderwerp aangemeld voor het Vragenuur van komende dinsdag. lees verder
Carla Dik

ChristenUnie: meer regie vanuit de Rijksoverheid bij gaswinning

Groningen Stieneke Arie Carlavrijdag 09 januari 2015 De ChristenUnie vindt dat het gaswinningsbesluit onvoldoende is voor het herstel van het vertrouwen van de inwoners van de provincie Groningen. Arie Slob: "Gaswinning is van nationaal belang. De afwikkeling van de ontstane schade en het preventief versterken van woningen moeten dat ook zijn. lees verder
Carla Dik

Oudere nieuwsberichten