Carola Schouten

Nieuws

Bijdrage Carola Schouten aan debat Griekenland: 'We moeten nu voor een andere richting kiezen. In het belang van de Grieken. In het belang van Europa.'

carola-schouten-banner-944x390donderdag 16 juli 2015 Het Griekse parlement heeft vannacht ingestemd met een bezuinigings- en hervormingspakket, wat het helemaal niet wil. Sterker nog: waar degene die het namens de Grieken heeft getekend – premies Tsipras – niet in gelooft. lees verder

Reactie ChristenUnie op akkoord met Grieken

carola-schouten-banner-4-944x390maandag 13 juli 2015 'De overeenkomt die nu gesloten is rondom Griekenland, biedt geen duurzame oplossing' aldus Carola Schouten (ChristenUnie). Het is gebaseerd op wantrouwen, trekt een zware wissel op de Griekse bevolking en de democratische verhoudingen in Europa en het biedt geen zekerheid of het land uiteindeljk binnen de eurozone kan blijven. lees verder

Vrij Nederland zomerrapport: Carla Dik winnaar, Carola Schouten derde

Vrij Nederland 3woensdag 24 juni 2015 ChristenUnie-Kamerlid Carla Dik-Faber is de meest effectieve parlementariër van het afgelopen jaar. Dat concludeert Vrij Nederland in haar jaarlijkse onderzoek naar de beste Tweede Kamerleden. Dik-Faber scoort een 10. Carola Schouten, eveneens Kamerlid voor de ChristenUnie, staat met een 9,7 op de derde plek. lees verder

Oudere nieuwsberichten