Carola Schouten

Vrij Nederland zomerrapport: Carla Dik winnaar, Carola Schouten derde

Vrij Nederland 3woensdag 24 juni 2015 ChristenUnie-Kamerlid Carla Dik-Faber is de meest effectieve parlementariër van het afgelopen jaar. Dat concludeert Vrij Nederland in haar jaarlijkse onderzoek naar de beste Tweede Kamerleden. Dik-Faber scoort een 10. Carola Schouten, eveneens Kamerlid voor de ChristenUnie, staat met een 9,7 op de derde plek. lees verder

“Beloofde investering in onderwijskwaliteit na invoering leenstelsel blijft uit”

carola-schouten-banner-2-944x390zaterdag 20 juni 2015 Verschillende oppositiepartijen zijn zeer kritisch over de opbrengsten van het leenstelsel die bij de invoering door minister Bussemaker zijn beloofd. Op initiatief van ChristenUnie-Kamerlid Carola Schouten stellen ChristenUnie, SP, CDA en SGP vragen aan de minister over de opbrengsten voor het hoger onderwijs, die veel lager lijken te zijn dan eerder toegezegd. lees verder

ChristenUnie wil onderzoek uitbreiding vaderschapsverlof

carola-schouten-banner-4-944x390donderdag 18 juni 2015 De ChristenUnie wil dat minister Asscher gaat onderzoeken of het vaderschapsverlof uitgebreid kan worden naar tien dagen. Uit onderzoek van kenniscentrum Rutgers blijkt dat Nederland enorm achterloopt in vergelijking met andere Europese landen. lees verder

Oudere nieuwsberichten