Carola Schouten

Nieuws

Enquête woningcorporaties: wangedrag bestuurders laat huurders de rekening betalen

carola-banner-610x270donderdag 30 oktober 2014 Tweede Kamerlid Carola Schouten: ,,De conclusies van de parlementaire enquêtecommissie woningcorporaties zijn terecht confronterend. Door wangedrag van bestuurders, falend toezicht en onvoldoende verantwoordelijkheid van banken zijn er grote tekorten geleden waarvan de huurders de rekening hebben betaald. lees verder

Kamermeerderheid voor economische agenda grensregio's

Carola Schouten-865-8608dinsdag 28 oktober 2014 Het kabinet moet een economische agenda voor de grensregio’s opstellen. Vandaag heeft een Kamermeerderheid ingestemd met een motie van ChristenUnie-Kamerlid Carola Schouten, waarin dit wordt gevraagd. lees verder

ChristenUnie: huidige aanpak tegen schulden schiet tekort

carola-banner-610x270vrijdag 17 oktober 2014 Huishoudens met financiële problemen kosten de samenleving jaarlijks elf miljard euro. Dat staat in het rapport ‘Overkoepelende blik op de omvang en preventie van schulden in Nederland’ van het Nibud. Kamerlid Carola Schouten heeft hierover vragen gesteld aan de staatsecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid. lees verder

Oudere nieuwsberichten