Carola Schouten

ChristenUnie: Malafide incassobureaus moeten boetes krijgen

carola-schouten-banner-944x390donderdag 27 november 2014 Bedrijven die misbruik maken van mensen met schulden zijn een structureel probleem. Van de vierhonderd incassobureaus in ons land houdt bijna de helft zich niet aan de regels. Zij vragen te veel geld voor hun diensten en intimideren mensen met schulden. lees verder

Enquête woningcorporaties: wangedrag bestuurders laat huurders de rekening betalen

carola-schouten-banner-2-944x390donderdag 30 oktober 2014 Tweede Kamerlid Carola Schouten: ,,De conclusies van de parlementaire enquêtecommissie woningcorporaties zijn terecht confronterend. Door wangedrag van bestuurders, falend toezicht en onvoldoende verantwoordelijkheid van banken zijn er grote tekorten geleden waarvan de huurders de rekening hebben betaald. lees verder

Kamermeerderheid voor economische agenda grensregio's

Carola Schouten-865-8608dinsdag 28 oktober 2014 Het kabinet moet een economische agenda voor de grensregio’s opstellen. Vandaag heeft een Kamermeerderheid ingestemd met een motie van ChristenUnie-Kamerlid Carola Schouten, waarin dit wordt gevraagd. lees verder

Oudere nieuwsberichten