Arie Slob en Leger des Heils delen complimentjes uit

donderdag 01 maart 2012 17:39

Dit jaar viert het Leger des Heils haar 125e verjaardag. Ter gelegenheid van dit jubileum serveerde het Leger des Heils op het plein voor het Tweede Kamergebouw soep aan de leden van de Tweede Kamer.

Omdat 1 maart ook de nationale complimentendag is werden de Kamerleden gevraagd om, mede namens het Leger des Heils, een comliment uit te delen aan de talloze vrijwilligers die zich in ons land inzetten voor hun medemens. Arie Slob gaf, samen met Ronald Plasterk (PvdA) en Anoeschka van Miltenburg (VVD) het goede voorbeeld. Slob prees het Leger des Heils voor haar enorme inzet voor de mens in nood en wenste het Leger een gezegende volgende 125 jaar toe. Hij wees er daarbij op dat, juist in een tijd als deze, de inzet van vrijwilligers goud waard is.

Het Leger des Heils heeft, ter gelegenheid van haar jubileum en in samenwerking met PostNL, een speciale jubileum postzegel uitgegeven. Deze zegel werd vandaag officieel in gebruik genomen. Commissioner van Vliet nodigde alle aanwezigen uit om een kaart met een complimentje te versturen en stelde de postzegel bij deze gelegenheid ter beschikking.

Hieronder vind u een foto impressie van de bijeenkomst:

Arie Slob

Reacties op 'Arie Slob en Leger des Heils delen complimentjes uit'