Foto's reis Joël Voordewind door Libanon

voordewind-vierkant-2-600x600
Door Joël Voordewind op 6 mei 2017 18:37

Foto's reis Joël Voordewind door Libanon

ChristenUnie Kamerlid Joël Voordewind was vorige week weer terug in Libanon om te onderzoeken hoe de vele miljoenen vluchtelingen daar worden opgevangen. Bekijk hier enkele foto's van de reis.

Syrische moeders die praten over verlies van hun echtgenoten of kinderen. Trauma verwerking bij World Vision

In Sabra het Palestijnse vluchtelingenkamp in Beirut. Inmiddels zijn er 10.000 Syrische Palestijnen bij gekomen.

De moskee en de kerk pal naast elkaar in centrum van Beiroet. 40% christen, 30% sjiiet, 30% soeniet.

Gezin gevlucht van irak naar Syrië en van Syrië naar libanon. Zoontje van 11 nog nooit naar school geweest vanwege de oorlog