Carla Dik

1. ikziejewel
    Door Carla Dik-Faber op 31 mei 2017 18:51

#Ikziejewel

De reacties op Twitter stromen binnen. Ik zit in een debat over de gehandicaptenzorg in Nederland en eindelijk is er beweging bij het ministerie van VWS om nu écht de zorg rond kwetsbare mensen goed te regelen.

2. Carla Dik-Faber - Foto: Anne Paul Roukema
    Door Carla Dik-Faber op 11 april 2017 13:59

Apothekers klem bij euthanasie; ChristenUnie en SGP willen duidelijkheid

Veel apothekers zitten klem bij euthanasie. Aan de ene kant worden ze geacht om middelen ter beschikking te stellen aan artsen om euthanasie mogelijk te maken, aan de andere kant krijgen ze vaak te maken met verzoeken waar veel onduidelijkheid over is. ChristenUnie en SGP vinden dat de regering op dit punt helderheid moet verschaffen. Daarom hebben ze deze kwestie aangekaart bij minister Schippers van Volksgezondheid.

3. kuria
    Door Carla Dik-Faber op 14 maart 2017 09:00

Zorgen voor een waardig levenseinde

De meeste mensen denken liever niet aan de dood. Nadenken over de dood schuiven we voor ons uit en we praten er al helemaal niet over.

4. Zonnepanelen installatie.jpg
    CU logo onder elkaar blauw
    Door Webredactie op 13 maart 2017 15:17

Groene kaarten voor een duurzame toekomst

'Zorgen voor de toekomst van onze kinderen'. Onder die noemer heeft de ChristenUnie duurzaamheid en klimaat een belangrijk speerpunt gemaakt van deze campagne. We willen en moeten er  alles aan doen om een gezonde en leefbare wereld door te geven aan de generaties die na ons komen.

5. Koeien in stal.jpg
    Door Carla Dik-Faber op 8 maart 2017 21:27

Boer verdient waardering en eerlijke prijs (opinieartikel RD)

Vandaag is het biddag voor gewas en arbeid. Op deze dag staan we stil bij de overvloed die de Schepper ons geeft en onze afhankelijkheid van Hem. We bidden voor een goede opbrengst van het land en voor onze boeren en tuinders, die hard werken voor ons dagelijks brood.

Voorstelvideo Carla Dik-Faber