Joël Voordewind

Voorstelvideo Joël Voordewind

1. WhatsApp Image 2020-01-06 at 13.59.20.jpeg
    CU logo onder elkaar blauw
    Door Webredactie op 6 januari 2020 om 15:00

Palestijnse politici weigeren gesprek met ChristenUnie delegatie

De ChristenUnie fractie brengt momenteel een werkbezoek aan Israël en de Palestijnse gebieden. Vandaag werden alle geplande afspraken met Palestijnse politici op het laatste moment afgezegd. De ChristenUnie betreurt deze beslissing die om 'politieke redenen' is genomen.

2. Joël Voordewind 2018 - Foto: Anne Paul Roukema
    joelvoordewind2018
    Door Joël Voordewind op 3 januari 2020 om 14:18

Reactie Joël Voordewind aanval VS op Soleimani

Na eerdere aanslagen door de Quds Brigade en de steun aan terroristische organisaties die zij heeft gegeven, heeft de ChristenUnie begrip voor een reactie in de richting van deze gewelddadige organisatie. Tegelijkertijd ben ik bevreesd dat een aanval als deze leidt tot verdere escalatie in de regio en de gevolgen die dat kan hebben voor de lokale bevolking.

3. Vlag Israël in Jeruzalem
    joelvoordewind2018
    Door Joël Voordewind op 20 november 2019 om 10:08

Stop het bashen van Israël

Terwijl de raketten insloegen op het grondgebied van Israël vanuit Gaza en Syrië vergaderde de Verenigde Naties in New York. Acht resoluties, allemaal exclusief gericht tegen Israël, zijn daar aangenomen. Ze waren ingebracht door het ‘speciale politieke en dekolonisatie comité’ van de VN.

Video: Reis naar Egypte