Eyes on you

maandag 10 mei 2010 23:07

Leeuwarden 10-05-2010.

Wat een feest, Bevrijdingsdag in Leeuwarden. Wat een drukte en wat was ik dankbaar dat we dat feest hier in alle vrijheid mochten vieren. Wat een zegen voor deze stad (dit Land) van onze Heer. Waar veel mensen bijeen zijn, is overlast onvermijdelijk (lijkt het). De muziek was lang en luidruchtig. Gaan we nog wel vragen over stellen, daarover later meer.

Het is u vast niet ontgaan, een nieuw college met een heus programma voor de komende vier jaar. Sociaal maatschappelijk zeker verantwoord. Met de beste bedoelingen samengesteld. Door de PvdA, GroenLinks en het CDA. We zullen verantwoord bezuinigen en toch blijven stimuleren. Ondanks de aanwezigheid van het CDA in het college geen verwijzing naar God of zijn gebod. We moesten dat zoeken in het sociale van dit programma antwoordde mevrouw Thea Koster  (nu wethouder voor het CDA) op onze vragen hierover. Jammer, een gemiste kans om te laten weten wat je motiveert. Wel zegde ze ons toe  om naast ons te gaan staan inzake de koopzondagen, de vierentwintiguurs economie, de aanpak van de drugsoverlast en steunen van christelijke instellingen in de stad. We zullen ze er aan houden. En het u meedelen!

Frits Rijpma.

Leeuwarden

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2010 > mei