(On-) zichtbaarheid ChristenUnie - Jeannet Huizing

Jeannetmaandag 17 mei 2010 12:00

Eigenlijk heb ik twee vakantieweken achter de rug, waarover politiek niks valt op te merken voor dit blog. Het was een goede tijd voor opruimen en uitzoeken, voor een –beperkte- voorjaarsschoonmaak.
Dit relativeert het gemeenteraadswerk.

Kennelijk hoeven we niet fulltime aan de bak. Voor jullie informatie: zo’n 12-14 uren per week is de werkbelasting. Gelukkig wordt dat als voldoende ingeschat. Natuurlijk is er overdag veel meer te doen. Sommige raadsleden zijn daar wel 30 uren per week mee bezig. Maar uitgaande van ander werk naast het raadswerk wordt het geaccepteerd dat je moet kiezen en dus niet overal aan mee kunt doen.

We leven nu weer toe naar de volgende landelijke verkiezingen. Ik vind het jammer dat de zichtbaarheid in de regionale krant en op TV van de ChristenUnie wat minder is. Alle aandacht gaat uit naar de verhoudingen tussen de grote partijen. Terwijl op inhoud onze partij een prachtig verkiezingsprogramma heeft. Maar de kiezer moet daar wel over geïnformeerd worden. Want het aantal kiezers zal bepalen hoeveel invloed we de komende periode kunnen uitoefenen.

Plaatselijk is één van onze doelen om meer zichtbaar te worden voor de kiezer, beter met hen onze visie te communiceren en ook gebruik te maken van het potentieel aan kennis in onze achterban. Vandaar gaan we door met dit wekelijkse wisselblog op onze site en mogelijk gaan jullie ons op meer plaatsen tegen komen. We laten ons vanavond bijscholen over de nieuwe media. Zo proberen we in de politiek een zoutend zout te zijn.

Jeannet Huizing, gemeenteraadslid

Apeldoorn

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht

Archief > 2010 > mei