ChristenUnie en SGJ openen nieuw kantoorpand

maandag 17 september 2001 17:07

Zaterdag 22 september openen de ChristenUnie en de SGJ (Stichting Gereformeerde Jeugdzorg) hun nieuwe kantoorpand in Amersfoort.
De groei van beide organisaties heeft er voor gezorgd dat een nieuw onderkomen noodzakelijk werd. In het Soesterkwartier in Amersfoort is het nieuwe kantoor het eerste nieuwe kantoorpand op het nieuwe bedrijventerrein.

Om 13.00 uur vindt de officiële opening plaats van het nieuwe gebouw. J.P. de Vries (oud-hoofdredacteur Nederlands Dagblad en Eerste Kamerlid van de ChristenUnie) zal het gebouw officieel openen. Dat ook het Nederlands Dagblad enige jaren geleden in dit gebouw was gevestigd is een verrassende bijkomstigheid.
Wethouder P. Jonkman van de gemeente Amersfoort zal ook aanwezig zijn bij de officiële opening.

U bent om 13.00 uur van harte welkom bij de opening van het nieuwe kantoorpand van de ChristenUnie en de SGJ, Puntenburgerlaan 91 te Amersfoort. Van 14.00 uur tot 16.00 uur kunt u het pand bekijken en mensen van de ChristenUnie en de SGJ ontmoeten. Om ongeveer 15.00 uur zal er een debat plaatsvinden over Jeugdzorg en Politiek met André Rouvoet (Tweede Kamerlid ChristenUnie) en Bart Nitrauw (directeur SGJ).
Partij

Reacties op 'ChristenUnie en SGJ openen nieuw kantoorpand'