Jan Rietkerklezing op 29 augustus door Wouter Beekers

sociale huurwoningenwoensdag 27 augustus 2014 13:15

Op vrijdagavond 29 augustus vindt in Deventer de jaarlijkse Jan Rietkerklezing plaats. Dit jaar verzorgt Wouter Beekers de lezing. De titel ervan is 'Perspectief voor de sociale woningbouw'.

In het Geert Groote Huis in Deventer trappen raadsfracties, bestuurders, statenfractie en belangstellende partijleden uit Overijssel het politiek jaar met elkaar af met informele ontmoeting en een inhoudelijk gedeelte.

Wouter Beekers neemt het inhoudelijke gedeelte, een lezing over de sociale woningbouw op zich. Het zal gaan over kansen die de participatiesamenleving biedt voor het wonen. Over een gedeelde verantwoordelijkheid voor wijken en burgers onderling.

Praktische informatie:

Datum en tijd:
Vrijdag 29 augustus, 20.00 uur
Locatie:
Geert Groote Huis, Lamme van Dieseplein 4, Deventer
Aanmelden:
lezing@overijssel.christenunie.nl

Reacties op 'Jan Rietkerklezing op 29 augustus door Wouter Beekers'

chris, chris (renton) renton [871708]
Geplaatst op: 09-01-2015 07:11
De Breitling Replica Watches merk presenteert dit jaar, de nieuwe, meer eigentijdse look zijn horloges van het Breitling Replica Cockpit-bereik: Beschikbaar in een verscheidenheid van metalen, kleuren van wijzerplaten en soorten Hublot Replica armbanden, Cockpits moeten alle liefhebbers van modellen pilot die niet noodzakelijkerwijs een chronograaf hoeft verleiden... Tot slot wordt de datum weergegeven in een venster muur uitgehouwen.

Nieuwsarchief > 2014