Ernst Cramer - aanwezig bij avond van de KV Reeuwijk

maandag 10 november 2008 20:00

WATER, GOED VOOR ELKAAR !?

In het zicht van de waterschapsverkiezingen voor het Hoogheemraadschap van Rijnland van 13-25 november aanstaande wordt op maandag 10 november 2008 een thema bijeenkomst gehouden over “ Wij zijn Water” en zullen issues besproken worden die van belang zijn om ook voor de toekomst veilig samen te kunnen wonen, werken en recreëren met water:

-          Hoe is het gesteld met onze veiligheid?

-          Wat is de verwachte invloed van de klimaatverandering?

-          Kunnen we het Groene Hart water en natuur vriendelijk houden?

-          Is de kwaliteit van ons water goed genoeg?

Het thema is niet alleen actueel vanwege de verkiezingen maar bijvoorbeeld ook gezien het Delta rapport dat recent verschenen is.

Op 10 november zal Ernst Cramer, lid is van de Tweede Kamer voor de ChristenUnie, nader ingaan op het thema. De Reeuwijker Remmert Kerst zal de avond leiden. Hij is de lijsttrekker voor de Rijnland verkiezingen van de gecombineerde lijst ChristenUnie-SGP.

De ChristenUnie Reeuwijk nodigt belangstellenden, die duurzaam waterbeheer een warm hart toe dragen, uit deze avond bij te wonen.

De bijeenkomst zal beginnen om 20.00 uur in het Kerkelijk Centrum "De Ark". 't Kerkestuk 1 in Reeuwijk Brug (zij-ingang). Vanaf 19.30 uur is er koffie.

Reacties op 'Ernst Cramer - aanwezig bij avond van de KV Reeuwijk'