Arie Slob reikt prijs Theatercorso Sint Jansklooster uit

banner bloem-1vrijdag 21 augustus 2009 16:55

Arie Slob zal dit jaar in Sint Jansklooster de prijs uitreiken aan de bouwersgroep die het Theatercorso gewonnen heeft. Het Theatercorso vindt plaats op vrijdag 21 en zaterdag 22 augustus en de belangrijkste prijs van het corso, de Ereprijs, wordt op vanavond rond acht uur, kort voor het begin van het avondcorso uitgereikt.

Arie Slob is een bekende persoonlijkheid in Sint Jansklooster. Vorig jaar was hij ook al te gast bij het corso en de ChristenUnie kan bogen op een grote aanhang in Sint Jansklooster en omgeving. Jan van Beekhuizen, voorzitter van de Christelijke Oranjeverening, die het jaarlijke corso organiseert, laat desgevraagd weten 'heel gelukkig' te zijn met de komst van de fractievoorzitter. ,,Als belangrijke politici aanwezig willen zijn bij ons Theatercorso dan zegt dat iets over het niveau dat ons corso heeft bereikt. En dat is helemaal zo als een landelijk bekend staande politicus hier komt om de rangorde van de dertien deelnemende groepen bekend te maken en de Ereprijs uit te reiken´´, aldus Van Beekhuizen.

Overigens zullen ook dit jaar tal van politici en vertegenwoordigers van verschillende bedrijven uit de regio bij het Theatercorso aanwezig zijn. Juist dit jaar wordt een spannend jaar voor de corsogroepen in het algemeen en de groep Olympia in het bijzonder. In 2007 en 2008 heeft namelijk de groep Olympia de Ereprijs, een fraaie wisselbeker, in de wacht gesleept en als de groep er in slaagt ook dit jaar die prijs te winnen, mag Olympia de beker houden. Spannend wordt het natuurlijk ook voor de duizenden bezoekers die dit jaar van het Theatercorso Sint Jansklooster komen genieten.

Arie Slob

Reacties op 'Arie Slob reikt prijs Theatercorso Sint Jansklooster uit'