Hospice Enschede wint ChristenUnie Koffie-award

koffiemaandag 01 maart 2010 10:06

Het Hospice Enschede heeft dit jaar de ChristenUnie Koffie-award gewonnen! Met deze prijs, die eerder ten deel viel aan de Buurtkamers (2006) in Stroinkslanden en Helmerhoek en aan het Legers des Heils (2008) wil de ChristenUnie Enschede initiatieven belonen en onder de aandacht brengen die tot doel hebben de onderlinge betrokkenheid tussen mensen te vergroten.

De ChristenUnie Koffie-award is een dienblad, gevuld met koffie, thee, kopjes en bijbehorende lekkernijen. Het dienblad symboliseert de dienstbare instelling van de prijswinnaar. Het Hospice heeft volgens de ChristenUnie een belangrijke functie om mensen in hun laatste levensfase een thuis te bieden en in een rustige omgeving afscheid te laten nemen van hun dierbaren. Deze inzet mag volgens de partij best eens extra worden onderstreept. De aanpak van het Hospice is bijzonder en dit werk kan niet gebeuren zonder de inzet van alle professionals en vrijwilligers, die zich inzetten voor hun naaste.

De ChristenUnie Koffie-award wordt maandagmorgen 01-03 om 11:00 uitgereikt bij het pand van het Hospice aan het Bijvank 155. U bent hierbij van harte welkom!

In het land

Reacties op 'Hospice Enschede wint ChristenUnie Koffie-award'