ChristenUnie Zwolle heeft Beste Nederlandse Website van 2010 in verkiezingstijd

passievoorzwollemaandag 01 maart 2010 15:41

De website van de ChristenUnie in Zwolle krijgt de prijs voor Beste Nederlandse Website van 2010 in verkiezingstijd. Tijdens een feestelijke tour door Nederland presenteerden de redactieleden van de Beste lokale Webpoliticus vandaag de prijzen. Een onafhankelijke jury met onder andere dr. Rens Vliegenthart, universitair docent politieke communicatie, en Camil Driessen, politicoloog en journalist van Dagblad De Pers koos de winnaars.

De verkiezing kende vier categorieën Beste Webpoliticus', 'Beste Weblog', 'Beste Website, en 'Beste Tweet'. Ook de website van het CDA Wierden/Enter zat nog bij de laatste drie beste websites in Nederland. De verkiezing is in het leven geroepen omdat kandidaat-gemeenteraadsleden internet voor het eerst actief gebruiken om kiezers te winnen bij de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen. Websites, weblogs, Twitter, Hyves en YouTube zijn volgens politici nu dé manier om direct contact te hebben met de kiezer. De Christenunie in Zwolle krijgt maandagmiddag de landelijke eer en een glazen beeldje uitgereikt.

(bron: RTV Oost / www.bestewebpoliticus.nl)

Website van ChristenUnie Zwolle: www.passievoorzwolle.nl

In het land

Reacties op 'ChristenUnie Zwolle heeft Beste Nederlandse Website van 2010 in verkiezingstijd'