Personalia

woensdag 22 juni 2005 18:45

Afscheid Jan RietemaJan Rietema is gestopt als voorzitter van ChristenUnie Zeist. Hij heeft zich meer dan 25 jaar ingezet voor het GPV en de ChristenUnie, waarvan jarenlang als voorzitter. Rietema zette zich ook in voor het provinciale bestuur. Bij zijn afscheid kreeg hij de zilveren ChristenUnie speld opgespeld door Jacques Christiaanse, lid van het landelijk bestuur (foto).

Arie Goedhart is teruggetreden als voorzitter van kiesvereniging Gooi Noord en de Provinciale Unie Noord-Holland. Ruim 15 jaar trok hij de kar van RPF en ChristenUnie in Gooi Noord. Daarnaast was hij vele jaren voorzitter in de provincie en lid van het Unieconvent. Goedhart kreeg bij zijn afscheid de zilveren ChristenUnie speld.

Riet Oosterhoff-van den Brink, sinds kort raadslid in Arnhem, is bij haar afscheid als bestuurslid van de Provinciale Patiƫnten en Consumenten Federatie Gelderland (PP/CF) koninklijk onderscheiden. Naast haar werk als verpleegkundige in de psychiatrie en later de terminale thuiszorg, werkte Oosterhoff vele jaren als vrijwilliger van o.a. de vereniging Dit Koningskind.

In het land

Reacties op 'Personalia'