Over Leiderschapsconferentie (7 maart 2020)

Wie gaat voor zitten?

Als voorzitter van de Provinciale Unie en voorzitter van de PS-fracties vorm je samen een leiderschapsteam met elk een eigen leiderschapsrol in het werk van jullie Provinciale Unie. Om samen proactief leiding te geven aan processen en de PU in beweging te brengen is het nodig dat er inzicht in en overeenstemming is over ieders rol. Deze leiderschapsconferentie biedt je de gelegenheid om samen na te denken hoe je optimaal kunt samenwerken in het leidinggeven aan processen, met als resultaat een sterke provinciale ChristenUnie. Op deze dag zetten jullie samen een aantal belangrijke stappen voor deze bestuursperiode.

De Leiderschapsconferentie vindt op zaterdag 7 maart plaats in Kasteel Spelderholt te Beekbergen.

Inhoud

We starten plenair met een verhaal over leiderschapsprincipes, afgewisseld door korte toepassingsopdrachten die je als leiderschapsteam samen doet. Later die ochtend ga je in kleine groepen in op enkele belangrijke aspecten van het werk waar je samen leiding aan geeft. In de middag maak je een start met een meerjarenplan voor jullie eigen PU. We sluiten de conferentie af met een gezellige borrel.

Je doet en spreekt door het hele programma heen veel samen met je collega-voorzitter. Het is daarom noodzakelijk om als PU-voorziter en voorzitter van de Statenfractie met zijn tweeën te komen.
(Iedere deelnemer moet zich wel apart aanmelden).

Deelnemersbijdrage

Het organiseren van de Leiderschapsconferentie kost uiteraard geld. We willen dat een deelnemersbijdrage voor niemand een drempel hoeft te zijn om mee te doen, daarom is er een keuze in de hoogte van de deelnemersbijdrage. Je kunt bij aanmelding kiezen tussen een bijdrage van € 50,00 tot € 90,00 voor de Leiderschapsconferentie. De werkelijke kosten van deze dag bedragen rond de € 75,00 per persoon, inclusief lunch en borrel. Voel je vrij om te geven wat je kunt missen. Mocht de deelnemersbijdrage een probleem vormen, neem dan contact op met ons via opleiding@christenunie.nl

Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 21 februari.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Deel met anderen

Reacties van deelnemers van de lokale Leiderschapsconferentie (november 2019)

"Leerzaam, gezellig, even afstand nemen en rustig samen nadenken. Heel fijn!"

"Praktisch, zinvol en goed georganiseerd."