Nieuwsoverzicht

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'In de media'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Terugkijken: Portret van Carola Schouten in 'Altijd Wat' (NCRV)

tumbwoensdag 10 september 2014 13:01 Gisteravond was Tweede Kamerlid Carola Schouten te zien in het programma 'Altijd Wat'. Presentator Wilfred Scholten sprak met haar over haar woonwijk in Rotterdam, haar jeugd, toekomst, idealen, geloof en politiek. lees verder
Carola Schouten
In de media

'Zet die participerende burger niet bot opzij'

Rolstoel-mantelzorg-nbb_foto_715637_650x433maandag 16 december 2013 11:04 Bevlogenheid, passie en naastenliefde moeten de participatiesamenleving schragen, vinden Tweede Kamerfractievoorzitter Arie Slob en Wetenschappelijk Instituutdirecteur Wouter Beekers. lees verder
Samenleving

Slob: 'De VVD en de PvdA zijn de gedogers'

Slob-bij-eenvandaagzaterdag 14 december 2013 13:54 Hoe kijken de politici terug op 2013? EenVandaag.nl interviewde de Haagse hoofdrolspelers. Arie Slob: 'Het kabinet stond op de rand van het ravijn. Het is daar inmiddels van verwijderd, maar ze moeten niet te vroeg juichen, want in 2014 kunnen ze er zo weer staan.' lees verder

ChristenUnie Zwolle komt met verkiezingsscheurkalender

470x313xgerdien_rots_en_arie_slobdonderdag 12 december 2013 10:22 De ChristenUnie in Zwolle verspreidt de komende weken bijna 4000 unieke ‘verkiezingsscheurkalenders’ over Zwolle. De scheurkalender - die loopt van 1 januari tot de verkiezingen op 19 maart - is een cadeautje aan alle Zwollenaren. Op die manier wil de ChristenUnie met zoveel mogelijk Zwollenaren aftellen naar de gemeenteraadsverkiezingen. Lijsttrekker Gerdien Rots overhandigde de eerste scheurkalender afgelopen maandag aan Zwollenaar en partijleider Arie Slob. lees verder
GR2014
In het land
Verkiezingen

Joël Voordewind over vluchtelingen bij Nederland Zingt

Joel-bij-NLZingtmaandag 02 december 2013 11:36 Ds. Arie van der Veer spreekt met ChristenUnie-kamerlid Joël Voordewind. Ze ontmoeten elkaar in het zogenaamde 'vluchtkantoor': een gekraakt kantoorpand in Amsterdam waar 200 uitgeprocedeerde asielzoekers onderdak hadden. De asielzoekers zijn dit weekend ingegaan om het aanbod van de gemeente om tijdelijk in een huis van bewaring aan de Havenstraat intrek te nemen. Bekijk de uitzending hier. lees verder
Joël Voordewind

Overig nieuws