Nieuwsoverzicht

RSS icon linking to RSS overview

Nieuws met label 'Eurofractie'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Hoog tijd voor handreiking aan premier May

vlaggen tourdonderdag 13 december 2018 12:16 Premier May lijkt in een doodlopende straat te staan. Het moeizaam onderhandelde akkoord met de Europese Unie krijgt geen steun in het Britse parlement. De EU wil niet heronderhandelen. Wat nu? lees verder

OD-Ranglijst Christenvervolging 2018

IMG_8191vrijdag 19 januari 2018 16:33 “ Vervolging van christenen neemt wereldwijd toe”

Helaas neemt wereldwijd de vervolging van christenen toe. Een op de twaalf christenen heeft te maken met zware tot extreem-zware geloofsvervolging”, zegt Open Doors International bij de presentatie van de Ranglijst Christenvervolging 2018. lees verder

Toch akkoord over Noordzee Meerjaren beheersplan visserij

IMG_4006vrijdag 08 december 2017 10:32 Donderdagmiddag 7 december startte de vierde onderhandeling over het Noordzee Meerjaren beheersplan visserij tussen het Europees Parlement, Raad en de EU Commissie (de zogenoemde Triloog). Het was een buitengewoon pittige en een uitzonderlijk langdurige onderhandeling. lees verder

Puls voor alsnog gered

IMG_4006dinsdag 21 november 2017 22:05 Dinsdag 21 november werd er in de visserijcommissie van het Europees Parlement gestemd over het ontwerprapport van de Spaanse rapporteur Mato. Dit rapport behandelt de pulskorvisserij en of puls definitief toegelaten gaat worden of niet. lees verder
Visserij

“Read your Bible, pray every day!”

PAK Trip 170vrijdag 10 november 2017 09:05 Peter van Dalen over zijn reis in Pakistan: "

Dit lied zongen de dochter van Asia Bibi en haar schoolklas ons toe: lees je Bijbel, bidt iedere dag! lees verder
Godsdienstvrijheid

Overig nieuws