Nieuwsoverzicht

Nieuws met label 'GR2014'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

Samen inburgeren in Barneveld

DUO-project-Kamman-6836donderdag 19 december 2013 15:37 Het bevlogen ChristenUnie-lid Jannine Kamman uit Barneveld runt een van de meest succesvolle datingbureau’s van Nederland. Zij koppelt nieuwkomers in ons land aan Nederlanders om ze te helpen met de inburgering in het zogenoemde Duo-project. Een mooi voorbeeld van hoe de participatiesamenleving eruit kan zien. lees verder
Barneveld
In het land
Partij
Samenleving

ChristenUnie Zwolle komt met verkiezingsscheurkalender

470x313xgerdien_rots_en_arie_slobdonderdag 12 december 2013 10:22 De ChristenUnie in Zwolle verspreidt de komende weken bijna 4000 unieke ‘verkiezingsscheurkalenders’ over Zwolle. De scheurkalender - die loopt van 1 januari tot de verkiezingen op 19 maart - is een cadeautje aan alle Zwollenaren. Op die manier wil de ChristenUnie met zoveel mogelijk Zwollenaren aftellen naar de gemeenteraadsverkiezingen. Lijsttrekker Gerdien Rots overhandigde de eerste scheurkalender afgelopen maandag aan Zwollenaar en partijleider Arie Slob. lees verder
In de media
In het land

Arie Slob op weg naar 19 maart – Lansingerland

11122013-Arie-Lansingerlandwoensdag 11 december 2013 15:27 Samen met de ChristenUnie-fractie Lansingerland bezocht fractievoorzitter in de Tweede Kamer Arie Slob woensdag 11 december bedrijven en de weekmarkt in deze gemeente. “Mooie ontmoetingen gehad tijdens een uitgebreid werkbezoek aan Lansingerland,” liet Slob na afloop op Twitter weten. lees verder

Arie Slob op weg naar 19 maart – Apeldoorn

04122013-Arie-Appeltjes-Apeldoornwoensdag 04 december 2013 15:10 ChristenUnie-fractievoorzitter Arie Slob was woensdag 4 december te vinden op de weekmarkt in Apeldoorn. Voorbijgangers konden een appeltje schillen met Arie Slob over wat hen bezig houdt. “Ik wil weten wat er leeft en wat de ChristenUnie voor mensen kan betekenen. Met een luisterend oor, zonder makkelijke antwoorden.” lees verder

Uitslag herindelingsverkiezingen biedt perspectief

banner actie met HvNL (nieuws)donderdag 14 november 2013 00:22 In vier gemeentes trok men woensdag naar de stembus: De Friese Meren, Leeuwarden, Heerenveen en Alphen aan de Rijn. De ChristenUnie deed in alle vier de gemeentes mee en bleef overal mooi stabiel. lees verder
Gemeenteraad
Herindeling