Online meetings Campagne GR2022

Online meetings campagne GR2022

Heb je inspiratie nodig voor de campagne GR2022? Volg dan één van deze online workshops! Allemaal mag ook natuurlijk ;-). In ruim een uur doe je allerlei ideeën op en kun je met fris enthousiasme aan de slag samen met je campagneteam.

Vraag het de campagneleider! - maandag 20 december

Onze campagneleider, Nico Drost, zit samen met enkele leden uit het landelijke campagneteam minstens een uur klaar voor de camera om al je vragen te beantwoorden over jullie campagne! Wil je weten hoe het thema "Samen recht doen" lokaal uitgewerkt kan worden? Kort sparren over je geplande campagneactie? Of meeluisteren en ideeën opdoen bij de vragen en antwoorden van anderen? Het kan allemaal.

Campagne-inspiratie: bedenk acties met impact! - dinsdag 21 december

Wat is het geheim van een spetterende campagneactie? En hoe kom je op creatieve ideeën? In deze online sessie leer je de do's en don'ts, vind je veel inspiratie én bedenk je in breakout rooms daadwerkelijk acties met impact!

Nieuwe mensen betrekken - woensdag 22 december

Samen recht doen, wie wil dat nou niet? Gemotiveerd zijn onze leden en andere ChristenUniestemmers al. Hoe betrekken we hen tijdens onze campagnes en bij onze afdeling? In deze online workshop leren we uit de praktijk en delen we ideeën. We werken aan concrete acties om nieuwe gezichten te werven. Denk mee, leer van anderen en raak geïnspireerd!

Aanmelden online meetings campagne GR2022