Open Dag 2018

Welkom!

Op 13 oktober gaan de deuren van de Tweede Kamer open voor de leden en gasten van de ChristenUnie! Kom langs en ontmoet onze Kamerleden, neem plaats in de bekende blauwe stoelen, volg een rondleiding door het gebouw en nog veel meer! Met muziek, lunch en alle ruimte om uitgebreid deze bijzondere plek te ervaren.

Bekijk hier enkele hoogtepunten van vorig jaar:

Aanmeldformulier Open Dag 2018

Persoonsgegevens

De ChristenUnie gaat zorgvuldig om met jouw persoonsgegevens. De door jou in dit formulier ingevulde persoonsgegevens worden enkel gebruikt voor het organiseren van de Open Dag. Je naam, voorletters, voornaam en geslacht worden, in verband met veiligheid, eenmalig gedeeld met de beveiliging van de Tweede Kamer.

Meer informatie over privacy en hoe de ChristenUnie hier mee omgaat, is te lezen in de privacyverklaring.

Gegevens kind
Gegevens kind 2
Gegevens kind 3
Betalingsgegevens

Met het invullen van onderstaande velden, machtig je de ChristenUnie om jouw bank te verzoeken het bedrag eenmalig te incasseren en je bank om dat bedrag van jouw rekening af te schrijven.

Opmerkingen / Vragen
Geef hier bijv. aan of je slecht ter been bent

Let op: voor toegang tot de Open Dag is een geldig legitimatiebewijs verplicht!

We sturen een bevestiging van de aanmelding naar het opgegeven e-mailadres.