DISC-training

Effectiever samenwerken en communiceren, wie wil dat nu niet? Met de DISC-persoonlijkheidstest krijg je meer inzicht in je eigen gedrag én dat van anderen, en leer je je sterke kanten optimaal in te zetten.

Je vult een online profiel in. Direct daarna ontvang je een automatisch gegenereerd rapport in je mailbox. Via een korte online training krijg je uitleg over de betekenis van het DISC-profiel in het algemeen. Daarna heb je een persoonlijk adviesgesprek met een gecertificeerd DISC-trainer waarin je de betekenis van de testuitslag bespreekt. Je krijgt antwoord op vragen als: wat zijn jouw sterke kanten, wat motiveert je en waar zitten jouw valkuilen? Door uitleg over je DISC-profiel vergroot je je inzicht in wat dit betekent voor hoe jij communiceert en samenwerkt. Je krijgt ideeën en strategieën aangereikt die je meteen kunt toepassen in je dagelijks leven, functioneren in een fractie of je werk (bijvoorbeeld als wethouder).

Aanmelding DISC-persoonlijkheidstest 2015

Persoonlijke gegevens
(Wijze van invullen: 1234 AB)
Dit kunt u terugvinden op al onze correspondentie.
Ik meld me aan:
Machtiging
Wanneer het IBAN-nummer correct is ingevuld verschijnt het BIC-nummer vanzelf
Overig

Let op! Wanneer u op de verstuur-knop onderaan dit formulier klikt, ontvangt u direct een bevestiging op het door u ingevulde e-mailadres. Is dit niet het geval, meldt u dan nogmaals aan of neem contact met ons op via opleiding@christenunie.nl.