Over Videotraining kandidaten PS/WS2019 - Zwolle (24 november 2018)

Als volksvertegenwoordigers vertellen Statenleden en waterschapsbestuurders van de ChristenUnie een breed gedragen verhaal. Ze vertegenwoordigen de stem van duizenden kiezers. Er worden opmerkelijke successen geboekt waarmee ze echt het verschil maken voor de samenleving.

Hoe kun je je visie en behaalde resultaten zo goed mogelijk presenteren op sociale media? Dit is zeker in campagnetijd van groot belang. Hoe kun je een werkende strategie opzetten voor je sociale media kanalen tijdens de campagne? Hoe ga je een groter publiek bereiken op sociale media met jouw boodschap? Welke kleine aanpassingen kun jij maken zodat meer mensen zich aangesproken gaan voelen door wat jij te zeggen hebt? Hoe pas je dit praktisch toe in een campagne?

Om deze vertaalslag goed te kunnen maken zijn een aantal zaken van belang:

• Weten waarom de beoogde doelgroep jou volgt op sociale media
  • Weten hoe je jouw verhaal moet vertellen
  • Werken aan je herkenbaarheid
  • Bouwen aan je relatie met de volgers
  • Je verhaal op sociale media integreren met je campagnestrategie
  • De juiste sociale mediakanalen op de juiste manier gebruiken.

Op 24 november volg je tijdens het middagprogramma van het Partijcongres een training in het maken van aansprekende korte video's waarbij je rekening houdt met bovenstaande aspecten. Aan de hand van de theorie, de voorbeelden en ervaringen van de trainer, ga je op zoek naar de beste manier om jezelf online neer te zetten. Dit ga je vervolgens omzetten naar de praktijk: wat kun je dan het beste filmen en op welke manier, om dit te vertalen naar wat mensen op sociale media willen zien? Hiermee ga je meer mensen bereiken!

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs