Werkconferentie GR2018

Bij het voorbereiden van de gemeenteraadsverkiezingen zijn allerlei mensen betrokken in verschillende rollen. Ben jij één van die mensen, laat je dan inspireren en toerusten op de Werkconferentie GR2018.

We starten de dag plenair met Roel Kuiper die zijn gedachten met ons deelt over omgaan met de boze en/of bezorgde burger. Hoe kun je dat doen richting de gemeenteraadsverkiezingen? Ook geeft hij een duiding van de verkiezingsuitslag van de Tweede Kamer. Verder zijn er deelsessies over het selectieproces, het verkiezingsprogramma, campagnevoeren, netwerken, het gebruik van social media en meer. De dag wordt afgesloten met een speech van Gert-Jan Segers.

Je bent van harte welkom op de Werkconferentie GR2018 op 1 april 2017 in Amersfoort!

Het organiseren van deze dag kost uiteraard geld. We willen dat een deelnemersbijdrage voor niemand een drempel hoeft te zijn om mee te doen, daarom is de deelnemersbijdrage vrijblijvend. Je kunt bij aanmelding kiezen tussen een bijdrage van nul, tien, vijftien, twintig, vijfentwintig of dertig euro. De werkelijke kosten van deze dag bedragen tussen de twintig en vijfentwintig euro per persoon. Voel je vrij om te geven wat je kunt missen.

Klik hier om je aan te melden en meer informatie te vinden over het programma en de deelsessies.