politiek campagneplanner

De ChristenUnie wil een politieke partij zijn die de samenleving in beweging brengt. Op diverse niveaus mobiliseren we mensen, maatschappelijke organisaties en kerken om samen na te denken over de toekomst. Het is onze ambitie om de christelijke waarden te vertalen in normen voor de overheid en de samenleving.

De ChristenUnie streeft ernaar onze achterban van leden en kiezers te verbreden. Wij willen een brede partij zijn waar christenen zich thuis voelen; een krachtiger vertegenwoordiging op elk politiek niveau.

Met de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 in het vooruitzicht zijn we alweer een paar maanden aan de slag met de campagne en binnen het campagneteam is op korte termijn behoefte aan een

POLITIEK CAMPAGNEPLANNER
voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022

Profiel
Als politiek campagneplanner van de ChristenUnie ben je een ervaren planner (minimaal hbo werk- en denkniveau), die bij voorkeur bekend is met de cultuur in de gemeentelijke en/of landelijke politiek. Je hebt affiniteit met campagnevoeren en je herkent je in de missie van de ChristenUnie en wilt daar graag je steentje aan bijdragen.  Je kunt plannen als de beste, werkt gestructureerd en schiet dus niet zomaar in de stress. Bovendien ben je flexibel, je werkt nauwkeurig maar bent ook vasthoudend. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden. Je kunt goed samenwerken met je collega’s binnen het campagneteam maar onderhoudt ook professioneel contact met de landelijke en gemeentelijke stakeholders van de ChristenUnie.

Wat ga je doen?
Je vervult tijdens de voorbereidingen en tijdens de ‘hete’ campagne de loketfunctie tussen de gemeentelijke en landelijke politiek op het partijbureau. Je zorgt ervoor dat de wensen vanuit het land zoveel mogelijk vervuld worden en stemt deze af met de politici van de Tweede Kamer. Je zorgt ervoor dat alle logistieke en inhoudelijke informatie tijdig beschikbaar is en dat de politici volledig ontzorgd campagne kunnen voeren.

Wat bieden wij jou

• Op een bijzondere manier bijdragen aan de missie van de ChristenUnie.
  • Een zelfstandige opdracht van oktober 2021 tot en met eind maart 2022
  • Je bent onderdeel van het campagneteam GR 2022
  • Gemiddeld 2 dagen per week
  • Een vaste vergoeding voor deze totale opdracht

Waar ga je werken
Je gaat aan de slag voor het campagneteam Gemeenteraadsverkiezingen, specifiek voor de projectleider Lokale afdelingen en Kandidaten deels op ons kantoor in Amersfoort maar je kunt een deel van je functie ook vanuit huis uitvoeren.

Sollicitatie
Herken je je in het bovenstaande profiel en ben je op zoek naar een leuke (interim) opdracht vanaf oktober 2021 voor ongeveer 8 uur per week, die uitmondt in een voltijds bereikbaarheid vanaf 1 februari 2022 (gemiddeld 2 dagen per week gedurende deze periode)?

Je kunt solliciteren door je motivatie en CV te mailen naar sollicitatie@christenunie.nl o.v.v. sollicitatie Campagneplanner.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Ron de Rover via 033-4226969.