Receptionist

Het partijbureau van de ChristenUnie in Amersfoort zoekt per 1 februari 2020 een representatieve en klantgerichte

Receptionist / administratief medewerker (24 uur)

Deze functie is tijdelijk in verband met de campagnewerkzaamheden voor de Tweede Kamerverkiezingen in maart 2021.

Het betreft een functie van drie dagen, waarbij het mooi zou zijn als je in de nabije omgeving van Amersfoort woonachtig bent, maar dit is geen vereiste.

Wat je gaat doen
Je houdt je met verschillende dingen bezig, zoals:

• het ontvangen en begeleiden van bezoekers van het partijbureau,
  • het afhandelen van inkomende email, post en telefoon,
  • het bijhouden van wijzigingen in de leden- en donateursadministratie en
  • het uitvoeren van facilitaire zaken.

Wat we verwachten

Dienst verlenen zit je in het bloed. Je voelt haarfijn aan wat interne en externe klanten nodig hebben en speelt daar hartelijk op in. Je begrijpt goed wanneer je zaken zelf kunt afhandelen, of wanneer je even moet sparren. Je werkt precies en accuraat.

Wat breng je mee:

• je hebt een relevante Mbo-opleiding afgerond,
  • je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken,
  • je hebt bij voorkeur enkele jaren werkervaring bij een dienstverlenende instelling,
  • je bent overtuigd christen en voelt je verbonden met de missie van de ChristenUnie.

Ons aanbod

Een contract t/m 1 april 2021 in een dynamische werkomgeving met enthousiaste collega’s. Een team dat je snel wegwijs maakt in het reilen en zeilen van de organisatie. Een leuke functie met ruimte voor je eigen touch. Een passend salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, variërend van € 2.209,35 tot € 3.135,65 bruto per maand (schaal 6/7 BBRA, op basis van een fulltime dienstverband).

Heb je interesse?

Voor meer informatie kun je bellen (tot 21 december) met Eveline Spronk, Hoofd Algemene Zaken: 033-4226969. Als je wilt solliciteren op deze functie, stuur dan je cv en een motivatiebrief uiterlijk 6 januari 2020naar sollicitatie@christenunie.nl,  t.a.v. Eveline Spronk, onder vermelding van "Receptionist / administratief medewerker".