Receptionist

Het partijbureau van de ChristenUnie in Amersfoort zoekt op korte termijn een representatieve en klantgerichte

Receptionist / administratief medewerker (0-12 uur) op oproepbasis

Het betreft een functie voor 4 dagen, werkuren van 10.00 – 13.00 uur op maandag tot en met donderdag, met flexibiliteit over inzet op vrijdag. Waarbij het mooi zou zijn als je in de nabije omgeving van Amersfoort woonachtig bent, maar dat is geen vereiste.

Wat ga je doen

Je houdt je met verschillende taken bezig, zoals:

• Ontvangen en begeleiden van bezoekers van het partijbureau
  • Afhandelen van inkomende mail, post en telefoon
  • Uitvoeren van facilitaire zaken
  • Bijhouden van wijzigingen in de leden- en donateursadministratie

Wat verwachten we

Dienst verlenen zit je in het bloed. Je voelt haarfijn aan wat interne en externe klanten nodig hebben en speelt daar hartelijk op in. Je begrijpt goed wanneer je zaken zelf kunt afhandelen of wanneer je met collega’s moet sparren.

Wat breng je mee?

• Je hebt een relevante Mbo-opleiding afgerond.
  • Je kunt je mondeling en schriftelijk goed uitdrukken.
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren werkervaring bij een dienstverlenende instelling.
  • Je bent overtuigd christen en je voelt je verbonden met de missie van de ChristenUnie.
  • Je bent lid van de ChristenUnie of bereid dat te worden.

Ons aanbod

• In eerste instantie een jaarcontract met mogelijkheid tot omzetten naar een contract voor onbepaalde tijd.
  • Dynamische werkomgeving met fijne collega’s.
  • Je wordt onderdeel van team Algemenen Zaken, dat je snel wegwijs maakt in het reilen en zeilen van de partij en de organisatie.
  • Een leuke functie met ruimte voor je eigen touch.
  • Een passend salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, variërend van €2209,35 tot €2871,26 schaal 6 BBRA.

Heb je interesse?

Voor meer informatie kun je bellen met Eveline Spronk, Hoofd Algemene Zaken 033 - 422 69 69. Als je wilt solliciteren op deze functie, stuur dan je CV en een motivatiebrief uiterlijk 30 april naar sollicitatie@christenunie.nl , t.a.v. Eveline Spronk, onder vermelding van ‘receptionist / administratief medewerker'.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.