Vrijwilligerscoördinator

Het partijbureau van de ChristenUnie is op zoek naar een

enthousiaste vrijwilligerscoördinator (20 uur)

om verder te bouwen aan een mooie groep vrijwilligers die zich willen inzetten voor de ChristenUnie.

Wat ga je doen?
De ChristenUnie is voor veel activiteiten afhankelijk van enthousiaste vrijwilligers die ons helpen tijdens onze eigen activiteiten of (christelijke) evenementen zoals Opwekking. Je vindt en enthousiasmeert mensen die hun specifieke talenten, tijd en kennis vrijwillig willen inzetten voor het werk van de ChristenUnie. Je helpt je collega’s om vrijwilligers te regelen voor de verschillende activiteiten die we organiseren, zoals Open Dagen, evenementen, congressen, en om mee te helpen in campagnes. Je gaat actief op zoek naar nieuwe vrijwilligers, onderhoudt warme banden met de bestaande vrijwilligers en zorgt voor de verbinding tussen vrijwilligers en het partijbureau.

Wat verwachten we van je?

• Je bent zeer sociaal en krijgt energie van het werken met veel diverse mensen uit het hele land.
  • Je bent initiatiefrijk om deze nieuwe functie op te starten en inhoud te geven.
  • Je kunt goed overzicht houden, een goede jaarplanning maken en gemakkelijk schakelen tussen diverse projecten die ieder hun eigen aanpak vereisen.
  • Je staat stevig in je schoenen, houdt van de energie van een verkiezingscampagne en je kunt goed improviseren.
  • Je bent goed bekend met de ChristenUnie en hebt eerder ervaring opgedaan met het werken met vrijwilligers. Je kent de weg in christelijk Nederland en kent de achterban van de ChristenUnie van dichtbij.
  • Je bent christen en voelt je verbonden met de bredere missie van de ChristenUnie.
  • Je bent breed inzetbaar bij de afdeling Algemene Zaken en hebt geen probleem met onregelmatige werktijden bij evenementen en campagnes.

Wat bieden wij?

• Een dynamische werkomgeving met enthousiaste en creatieve collega’s.
  • Een gezellig team dat je snel wegwijs maakt in het reilen en zeilen van de partij.
  • Een passend salaris (schaal 7 of 8 BBRA, op basis van ervaring).
  • Een breed en divers netwerk van christenen door het hele land die zich willen inzetten voor de samenleving.
  • Het betreft in eerste instantie een dienstverband van één jaar.

Heb je interesse?

Neem voor vragen over de functie contact op met Eveline Spronk, hoofd Algemene Zaken (033-4226969). Dit kan tot en met vrijdag 20 december 2019.

Wil je solliciteren? Mail dan voor 6 januari 2020 je CV en motivatiebrief naar evelinespronk@christenunie.nl

De eerste ronde van sollicitatiegesprekken staat gepland voor vrijdag 17 januari 2020.