Dossier: Griekenland en de financiële crisis

ChristenUnie berichten over de Griekse crisis

Nieuws met label 'Gezin'

Bekijk nieuws zonder te selecteren op label

ChristenUnie: gezinnen met kinderen moeten er echt op vooruitgaan

Gezin_2008_1_139303-72donderdag 10 oktober 2013 14:17 Gezinnen met kinderen moeten er op vooruitgaan, na het overleg met de oppositie en het kabinet. ,,Als er dan geen ruimte is om de ons aangelegen onderwerpen op te pakken, dan is voor ons wel het punt bereikt dat we zeggen: tot hier en niet verder'', zegt ChristenUnie-leider Arie Slob. ,,We blijven aan tafel zitten zolang we perspectief zien om er op deze punten uit te komen.'' lees verder
Arie Slob
Crisis
Gezin

'Kabinet laat gezinnen rekening van de crisis betalen'

Gezin_2008_1_139303-72dinsdag 03 september 2013 15:57 De ChristenUnie vindt het onbegrijpelijk dat het kabinet zo fors snijdt in de kindregelingen. Het wetsvoorstel van minister Asscher heeft grote consequenties voor gezinnen in Nederland. Tweede Kamerlid Carola Schouten: ,,Het kabinet gaat maar door om het gezinsbeleid verder af te breken. Gezinnen die nu al de crisis voelen worden extra hard geraakt door deze maatregelen. Het kabinet haalt aan alle kanten het geld weg. Een slecht plan op een slecht moment.” lees verder
Carola Schouten
Crisis