André Oldenkamp bij Overijssels verkiezingsdebat

Campagnetourbus_verkiezingendonderdag 03 juni 2010 19:30

Donderdag 3 juni organiseert de JOVD –de jongerenorganisatie van de VVD- het Overijssels verkiezingsdebat. Het belooft een druk bezochte debat te worden, waar André Oldenkamp (nr 15 op de kandidatenlijst) namens de ChristenUnie in debat zal gaan met verschillende kandidaten van andere partijen.

De aanwezigen krijgen aanwezigen de mogelijkheid om vragen te stellen via het vragenformulier. De organisatie selecteert de 10 meest interessante of leuke vragen. De debatleider zal in het deel na de pauze deze vragen voorleggen aan de debaters. Eventueel krijgt het publiek ook de gelegenheid te reageren middels een zaalmicrofoon.

Dit debat is open voor jong en oud, van alle partijen. Er is een website gemaakt waarop bezoekers zich moeten aanmelden en meer informatie kunnen vinden over het debat: www.overijsselsverkiezingsdebat.nl. De debatavond vindt plaats in Studio RTV Oost, Hazenweg 25 te Hengelo (OV) en begint 19.30 uur

Archief > 2010 > juni