Politiek debat over Krimp in Zeeland met Ron de Rover

Campagnetourbus_verkiezingenzaterdag 05 juni 2010 10:30

Op 5 juni vindt vanaf 10.30 uur in de Aula een politiek debat plaats met Tweede Kamerleden van de landelijke politieke partijen. Namens de ChristenUnie is Ron de Rover bij het politieke debat aanwezig. Aanwezige van andere politieke partijen zullen zijn: Brigitte van den Burg (VVD), Paulus Jansen (SP), Brigitte Troost (PVDA), Ad Koppejan (CDA) en Niels van den Berge (Groen Links).

Ariane Lafort van Omroep Zeeland en Ernst Jan Rozendaal van de PZC en het publiek bevragen de woordvoerders van de partijen naar aanleiding van het onderwerp krimp. Ook worden de drie beste filmclips vertoond, die studenten van de Hogeschool Zeeland over dit onderwerp hebben geproduceerd. De winnaar van de beste clip wordt daarna onthuld. Gedeputeerde Harry van Waveren verzorgt het slotwoord.

Het onderwerp krimp is de afgelopen maanden diepgaand aan de orde gekomen in het samenwerkingsverband van PZC, Omroep Zeeland, Zeeuwse Bibliotheek, Scoop, Hogeschool Zeeland en Bibliotheek Vlissingen. Op Nieuwsportaal Zeeland zijn de uitwerkingen en verslaglegging van het onderwerp krimp terug te vinden.

Programma:

10.00 uur - ontvangst met koffie/thee
10.30 uur - welkomstwoord Ton Brandenbarg, directeur Zeeuwse Bibliotheek
filmclip 1 HZ studenten
filmclip 2 HZ studenten
filmclip 3 HZ studenten
slotwoord Gedeputeerde Harry van Waveren
12.30 uur - nazit met een drankje en broodje
13.00 uur - einde

Wanneer:
5 juni 2010 van 10:00 tot 13:00 uur

Kosten:
Toegang gratis
Gratis kaarten zijn te reserveren bij de Klantenservice van de Zeeuwse Bibliotheek, tel. 0118-654000.

Archief > 2010 > juni