Reactie op aanslag Nice

Gert-Jan Segers - Foto: Anne-Paul Roukemavrijdag 15 juli 2016 09:36

Gert-Jan Segers, fractievoorzitter ChristenUnie: "De aanslag in Nice was een aanslag op mensen die hun vrijheid vierden en zo ook een aanval op onze vrijheid zelf. Bij deze grote tragedie gaan allereerst mijn gedachten en gebeden uit naar gewonden, nabestaanden en hulpverleners. Tegelijk besef ik dat, als het aan jihadisten ligt, dit niet de laatste aanslag op ons en onze vrijheid zal zijn. We moeten daarom doen wat we kunnen om, samen met bondgenoten, deze jihadisten en hun kwaadaardige ideeën te verslaan. Hier in Europa, in het Midden-Oosten en waar dit kwaad zich ook maar manifesteert. Ik bid dat we wijsheid krijgen om dat op de juiste manier te doen en de moed zullen hebben om dat tot het eind toe vol te houden."

Reacties op 'Reactie op aanslag Nice'

toni, cole (terry) cole [974178]
Geplaatst op: 23-09-2016 08:53
As an important ancestor of swiss replica watches watchmaking history, as early as in 1910, produced Enicar watch because accurate travel time, welcomed by the market, especially in some European countries railway staff usually Enicar table as their timing tool. Enicar brand famous Observatory series, more leading Enicar create another peak of success, still has been welcomed by customers. Every detail of the replica watches shows the tabulation technicians are stringent requirements for watchmaking, through the Swiss official Observatory certification, which just goes to show outstanding, worth chasing. Brand with multiple sets of high-performance and stylish design in one, the quality of world-renowned, so Enicar one of 10 large chronometer manufacturer in the world among the successful. Enicar watch has always been to ensure product quality and service as the prerequisite to mature, steady image based on the international level. Now, Enicar watch is still one of the largest Swiss iwc replica watches production, produce a large number of good quality, stylish chronograph, access to global users of praise.

Nieuwsarchief > 2016