Over Het hart van de ChristenUnie - Groningen (11 november)

Wat maakt het verhaal van de ChristenUnie zo ijzersterk? Als kandidaat sta je steviger in de campagne als je dat verhaal goed kan vertellen. We noemen onze partij christelijk-sociaal, wat houdt dat precies in? Hoe ziet dat er concreet uit in de lokale politiek? Wat is de plaats van onze partij in het politieke landschap? Je hoort het in de cursus "Het hart van de ChristenUnie"!

Deze basiscursus van één avond is bedoeld voor de top van elke kandidatenlijst (het te verwachten aantal zetels + 3). Als opfrisser voor de campagne voor ervaren kandidaten en als basis onder het politieke denken voor nieuwe kandidaten.

Tijdens deze avond leer je via interactieve werkvormen van zowel de spreker als de andere deelnemers wat het hart is van christelijk-sociale politiek.

De meeste kandidaten vinden het leuk om contact met andere kandidaten uit hun regio te hebben. Daarom hebben we de cursusavonden per regio ingedeeld. Hier mag je flexibel mee omgaan: past een ander moment jou beter, meld je dan gerust voor een avond in een andere regio aan.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs