Over Welkom bij de ChristenUnie 31 mei 2023

Wat is de meerwaarde van christelijke politiek? Wat maakt het verhaal van de ChristenUnie zo ijzersterk?

Regelmatig duiken deze vragen op in het gesprek over politiek, en zeker in verkiezingstijd. Misschien wil je daar zelf ook wel meer over weten. Welke keuzes maakt een christelijke politieke partij, en op basis waarvan? Wat is de visie van de ChristenUnie? Deze en andere vragen doordenken we tijdens de online cursus Welkom bij de ChristenUnie.

De cursus bestaat uit een korte introductie op christelijke politiek waarna je in gesprek kunt met de cursusleider en de andere deelnemers. Met interactieve werkvormen dagen we je uit jouw kennis van politieke standpunten te testen en je mening te vormen. Dat gebeurt afwisselend "plenair" en in breakout rooms.

Aanmelden kan tot dinsdag 30 mei 9.00 uur

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Ticket Prijs
Ik doe gratis mee aan deze cursus Gratis
Ik doe mee aan deze cursus en steun de activiteiten van het Opleidingscentrum met een tientje € 10,00

Deelname aan deze cursus kan in principe gratis, maar het Opleidingscentrum maakt wel kosten voor de uitvoering. Een vrijwillige bijdrage wordt op prijs gesteld.