Campagne Amsterdam: Pluim of op de bon?

fietsersvrijdag 19 februari 2010 10:32

Op vrijdag 19 februari heeft de ChristenUnie op ludieke wijze aandacht gevraagd voor de verkeersveiligheid van fietsers in Amsterdam. Op het Zwarte Pad is ter hoogte van de Noorddammerlaan gedurende vier uur al het verkeer dat daar niet hoort staande gehouden en is aan alle gebruikers van scooters en bromfietsen een dubbele prent/bon uitgereikt in de vorm van een bonbon met het logo van de ChristenUnie.

Tevens werden op de Handweg ter hoogte van de tramlijnovergang alle scooters en bromfietsen aangehouden die terecht geen gebruik maakten van het Zwarte Pad. Aan hen werd op gelijke wijze een dubbele pluim uitgereikt, in lijn met het Franse compliment ‘bon’ (goed).

De Amsterdamse ChristenUnie beoogde met deze actie te bevorderen dat er meer aandacht komt voor rechtshandhaving en de veiligheid en omgeving van fietsers.

« Terug

Reacties op 'Campagne Amsterdam: Pluim of op de bon?'

Geen berichten gevonden

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.

Archief > 2010 > februari