Britse premier Cameron steunt Arie Slob

David Cameronmaandag 10 september 2012 12:10

De Britse premier David Cameron heeft een verklaring uitgegeven waarin hij steun uitspreekt voor ChristenUnie-lijsttrekker Arie Slob. ChristenUnie-Europarlementariër Peter van Dalen werkt in het Europees Parlement samen met de Britse Conservatieven in de fractie van Europese Conservatieven en Hervormers (ECR).

Premier Cameron in zijn verklaring: ,,My Party works hand in hand with the ChristianUnion in the European Parliament to achieve a more efficient, less interfering Europe that is committed to peace, security and trade. Arie Slob has shown a real determination to play a key part in leading the Netherlands through the present crisis. Like him, I want a strong society in which families, associations and faith communities can show what people can achieve together when they work together to build a better country. He has a great contribution to make."

Premier Cameron: ,,Mijn partij werkt in Europa samen met de ChristenUnie aan een beter en beperkter Europa dat zich inzet voor vrede, veiligheid en handel. Arie Slob heeft recent weer laten zien dat hij zijn bijdrage wil leveren om Nederland door de crisis te leiden. Gezamenlijk pleiten wij voor een krachtige samenleving waarin sterke gezinnen, verenigingen en geloofsgemeenschappen laten zien wat ze samen kunnen bereiken wanneer ze samen bouwen aan een beter land. Arie Slob kan hieraan een grote bijdrage leveren."

Reacties op 'Britse premier Cameron steunt Arie Slob'

Archief > 2012 > september