CU4all

Het CU4all netwerk wil een plek zijn waar LHBTIQ+ leden van de ChristenUnie en leden met hart voor de plek van LHBTIQ+’ers in partij elkaar ontmoeten. Naast ontmoeting tussen leden wil het netwerk toerusting bieden aan leden en een klankbord zijn voor de partij. Zo willen we een netwerk zijn dat vanuit het christelijk-sociale gedachtegoed, werkt aan zichtbaarheid van LHBTIQ+’ers binnen de ChristenUnie, verbinding zoekt met alle leden en de partij inspireert en scherp houdt op dit thema.

Als u hieraan bij wil dragen, meld u dan hieronder aan als lid.

Het mailadres van de kerngroep is: CU4all@christenunie.nl (niet bedoeld voor aanmelding)

Log in met uw ChristenUnie-lidgegevens om u aan te melden voor het netwerk

Weet u uw inloggegevens niet, vraag deze dan op via wachtwoord.christenunie.nl.

Wachtwoord vergeten?

Samenstelling kerngroep

De kerngroep van het LHBTIQ+ CU4all netwerk bestaat uit zes betrokken ChristenUnie leden. Zij zetten zich vrijwillig in om het doelgroepnetwerk op te bouwen.

De kerngroep is aanspreekpunt voor de partij en voor de leden van het netwerk. Zij organiseren bijeenkomsten, organiseren toerusting en zijn beschikbaar als klankbord.

Monique Heger (voorzitter)
Docent Internationale Ontwikkeling en Participatie Van Hall Larenstein, raadslid ChristenUnie

Niels Zoeteman (secretaris)
Teammanager Milieu Antea Group