Over Leiderschapsconferentie - Beekbergen (6 april 2024)

Wie gaat voor zitten?

Als voorzitter van de Provinciale Unie en voorzitter van de PS-fractie vorm je samen een leiderschapsteam met elk een eigen leiderschapsrol in het werk van jullie Provinciale Unie. Om samen proactief leiding te geven aan processen en de PU in beweging te brengen is het nodig dat er binnen het leiderschapsduo inzicht in en overeenstemming is over ieders rol. Deze leiderschapsconferentie biedt je de gelegenheid om als duo na te denken hoe je optimaal kunt samenwerken in het leidinggeven aan processen, met als resultaat een sterke provinciale ChristenUnie. Op deze dag zetten jullie samen een aantal belangrijke stappen voor deze bestuursperiode.

De Leiderschapsconferentie vindt op zaterdag 6 april plaats in Beekbergen.

Inhoud

We starten plenair met een verhaal over leiderschapsprincipes, afgewisseld door korte toepassingsopdrachten die je als leiderschapsteam samen doet. Later die ochtend ga je in kleine groepen in op enkele belangrijke aspecten van het werk waar je samen leiding aan geeft. In de middag maak je een start met een meerjarenplan voor jullie eigen PU. We sluiten de conferentie af met een gezellige borrel.

Je doet en spreekt door het hele programma heen veel samen met je collega-voorzitter. Het is daarom noodzakelijk om als PU-voorziter en voorzitter van de Statenfractie met zijn tweeën te komen.

Aanmelden kan tot uiterlijk vrijdag 29 maart

Sorry, deze bijeenkomst is geannuleerd