Talent

De ChristenUnie wil een levende en groeiende politieke partij zijn. “Gedreven door Gods liefde en Christus’ koningschap wil de ChristenUnie zich inzetten voor de samenleving en het bestuur van ons land.” Dat is de eerste zin van de ChristenUnie grondslag. We zijn blij met iedereen die vanuit deze drive zijn of haar steentje wil bijdragen. Op welke manier of welke plek dan ook. Want ieder mens heeft zijn eigen talent. We zoeken graag met jou naar de plek waar jouw talent het best tot zijn recht komt en naar wat er nodig is om op deze plek te komen.

De talentmanager op het partijbureau is beschikbaar voor alle vragen over persoonlijke ambties, profielen van lokale functies, het zoeken van de juiste plek of het doorpraten over ontwikkelmogelijkheden.

De ChristenUnie maakt gebruik van de TMA analyse (talent motivatie analyse, www.tma-methode.nl/talenten-analyse) om inzicht te krijgen in drijfveren en talenten van mensen. Wat drijft mij? Waar ben ik van nature goed in en in welke functies kan ik dat succesvol toepassen? Heb je interesse in deze analyse dan kun je deze aanvragen. Met een gedegen rapportage en een adviesgesprek krijg je inzicht in jouw drijfveren en talenten en hoe je deze kunt inzetten.

Meer informatie over de achtergrond en de kosten kun je krijgen bij de talentmanager. De contactgegevens vind je hiernaast.

Klik op de afbeelding hieronder voor een voorbeeldrapportage.

Voorbeeld TMA