25.000e lid ChristenUnie

vrijdag 21 juli 2006 10:37

foto 25000e lidHet gaat goed met de ChristenUnie. Steeds meer mensen herkennen zich in de christelijk-sociale politiek van de partij en melden zich aan als lid. Op 14 juli jl. meldde mevrouw Van Sabben zich aan. Zij bleek het 25.000e lid te zijn. “Ik vind de ChristenUnie een mooie partij en vind het goed te laten zien dat ik daarbij hoor”, aldus mevrouw Van Sabben uit Rotterdam.

De aanmelding van nieuwe leden verloopt sinds de referendumcampagne over de EU-Grondwet (juni 2005) erg goed. Voor Henk van Rhee, directeur van het partijbureau, is deze mijlpaal dan ook niet helemaal een verrassing. “De verwachting was al dat we dit jaar de 25.000 grens zouden passeren. Als de aanmeldingen in dit tempo doorgaan halen we dit jaar zelfs de 26.000. Dat dit nu zo vlak voor de verkiezingen gebeurt, geeft ons een geweldige steun in de rug. De conclusie die ik hieruit trek is, dat de ChristenUnie best mag mikken op een paar zetels extra. De partij heeft nu gewoon een veel breder potentieel dan bij de vorige verkiezingen.”
Partij

Reacties op '25.000e lid ChristenUnie'