Tineke Huizinga geeft stem aan TomTom

vrijdag 10 november 2006 15:19

"Gevaar! Race tussen Bos en Balkenende."

Zeven prominente politici hebben op verzoek van het tijdschrift Computer Idee hun stem gegeven aan TomTom. Jan Marijnissen (SP), Hilbrand Nawijn (PvN), Bas van der Vlies (SGP), Marianne Thieme (PvdD), Marco Pastors (EénNL), Tineke Huizinga (ChristenUnie) én Karla Peijs, minister van Verkeer en Waterstaat (CDA), instrueren met hun karakteristieke stemgeluid de bestuurders die gebruikmaken van het bekende navigatiesysteem. Femke Halsema ontbreekt, GroenLinks kwam kort na het verzoek van Computer Idee om medewerking met hetzelfde idee op de proppen.

De politieke stemwijzers zijn vanaf vandaag voor iedereen gratis te downloaden vanaf www.computeridee.nl. Dankzij de duidelijke, bijgeleverde instructie kan iedereen via de pc binnen een paar minuten zijn (of haar) politieke favoriet als bijrijder installeren op de TomTom. Handig; of u nu linksaf, rechtsaf of rechtdoor wilt!

Instructies

1. Download het zip-bestand en pak het uit. Downloaden kan op de site van ComputerIdee, of via deze site.
2. Kopieer de drie bestanden uit de map naar de map op uw TomTom geheugenkaart (of pda/mobiel) waarin zich de andere stemmen bevinden.
3. Start TomTom, klik op het scherm en kies voor Wijzig Voorkeuren.
4. Druk op Wijzig Stem en blader met behulp van de pijltjes door de stemmen heen. Als het goed is ziet u een stem die is aangeduid met Special. Selecteer deze en druk een paar keer op Test.
5. Is de stem goed hoorbaar? Selecteer deze dan om u voortaan door Tineke Huizinga de weg te laten wijzen!
6. Bestemming bereikt!

Beluister een fragment