Lijsttrekker ChristenUnie Wageningen overleden

maandag 16 januari 2006 12:24

Foto Jaap LammersJaap Lammers    1950 - 2006

WAGENINGEN - Op zondag 15 januari is Jaap Lammers na een korte periode van ziekte toch nog onverwachts overleden. Hij zat namens de ChristenUnie in de gemeenteraad van Wageningen.

Vanaf 1998 was hij actief betrokken bij de Wageningse politiek als raadslid. Daarvoor was hij al enige jaren voorzitter van de RPF. Ook was hij voorzitter en lid van de Rekenkamer in Wageningen.

Dhr. Lammers is 55 jaar oud geworden.

De fractie van de ChristenUnie heeft geschokt gereageerd. “In Jaap ontvalt ons een zeer betrokken mens. Zijn geduld, grapjes en wijsheid, maar zeker ook zijn betrokkenheid bij wat er in Wageningen en de wereld gebeurde, zullen we  zeer gaan missen. Zijn wandelen met en afhankelijkheid van God waren geweldig om te zien en voor ons een zeer groot voorbeeld. Hij was het gezicht van de ChristenUnie in Wageningen. Een campagne zonder en voor Jaap zal raar worden. Hij heeft veel respect geoogst bij de overige raadsleden en hij was een zeer gewaardeerd collega.”

In het land

Reacties op 'Lijsttrekker ChristenUnie Wageningen overleden'