ChristenUnie biedt jarige Leger des Heils 12,5 meter taart aan

Banner LdHmaandag 11 juni 2012 12:47

Het Leger des Heils bestaat dit jaar maar liefst 125 jaar. Deze bijzondere organisatie die opkomt voor de kwetsbaren in de samenleving verdient het als geen ander om zelf ook in het zonnetje gezet te worden. De ChristenUnie bood daarom op 9 juni een taart van 12,5 meter aan. Dit gebeurde tijdens de Leger des Heils Jubileum Spelen. Via een speciale felicitatiepagina van de ChristenUnie hebben honderden mensen het Leger de afgelopen maanden gefeliciteerd en bedankt voor hun jarenlange inzet voor de minstbedeelden in ons land.

Arie Slob: ,,Het Leger des Heils laat al 125 jaar zien wat naastenliefde is. Ik voel me verbonden met hun inzet voor de samenleving vanuit de missie 'doen wat we geloven'. De taart is een blijk van onze grote waardering voor het vele werk van deze organisatie."

Commandant Hans van Vliet van het Leger des Heils ontving de gigantische taart van 12,5 meter uit handen van partijvoorzitter Janneke Louisa en Arie Slob. De aanwezige mensen genoten tijdens de Jubileum Spelen van een groot stuk taart. Tevens werden ruim 1000 medewerkers in het land getrakteerd op een stukje gebak van bakkerij Ru van Wouter van Geurten uit Bunschoten-Spakenburg.

Klik hier om alle felicitaties te bekijken

Arie Slob

Nieuwsarchief > 2012 > juni