Per Saldo-directeur blij met ChristenUnie-programma over PGB

Aline-Saers-APR_8332maandag 10 september 2012 17:15

Aline Sears, directeur van de belangenvereniging Per Saldo is zeer enthousiast over de ChristenUnie als het gaat om hoe de partij denkt over het Persoonsgebonden Budget. Dat zegt de directeur in een video.

Het pgb is voor heel veel mensen ontzettend belangrijk. Mensen die zorg nodig hebben kunnen hun dit zo veel mogelijk zelf regelen en hebben via het pgb eigen regie over hun leven. Ontzettend veel budgethouders zijn afgelopen kabinetsperiode geconfronteerd met enorme bezuinigingen. De ChristenUnie heeft deze bezuinigingen samen met andere partijen in het Lenteakkoord van tafel geveegd. Voor de ChristenUnie is het van groot belang dat het pgb wettelijk wordt verankerd. Aline Sears, directeur van de belangenvereniging van Per Saldo, is daarom zeer enthousiast over het programma van de ChristenUnie.

Op de ChristenUnie Live avond in Dordrecht kreeg Saers vorige week uit handen van Arie Slob het actieplan voor de zorg overhandigd. Luister hier hoe zij daarop reageerde.

Reacties op 'Per Saldo-directeur blij met ChristenUnie-programma over PGB'

Archief > 2012 > september