Ouderenwerkgroep ChristenUnie

dinsdag 23 november 2004 11:34

Door steeds meer organisaties wordt er een specifiek doelgroepenbeleid gevoerd. "Diversiteit moet je niet willen ontkennen, maar juist omarmen en mensen op hun eigen wijze in hun eigen leefwereld aanspreken." zegt EO-directeur Ad de Boer in HandSchrift.

Ook de ChristenUnie probeert steeds meer een eigen doelgroepenbeleid vorm te geven. We willen dat doen door op maat gesneden activiteiten te organiseren die aansluiten bij wat er leeft in een doelgroep. Zo hebben we alweer twee jaar een migrantenwerkgroep en op het laatste Uniecongres is een vrouwenwerkgoep met een staande ovatie begroet.

Op dit moment is er ook een ouderenwerkgroep in oprichting. We hebben een grote groep 60-plussers in onze achterban en hen willen we ook graag nadrukkelijk bij de partij betrekken. Vindt u het leuk om in deze werkgroep mee te draaien en heeft u visie en organisatietalenten? Neem dan contact op met het partijbureau.

Ouderen, laat wat van u horen!
Partij
Werkgroep 50+