Personalia

donderdag 28 april 2005 13:46

Wout van Maanen nam afscheid van het bestuur van ChristenUnie Barneveld. Hij was vele jaren actief binnen het provinciale bestuur. Als opbouwwerker en promotor trok hij vanaf 1994 vele dagen erop uit om leden te werven in de witte vlekken van de provincie. Hij werkte mee aan de oprichting van kiesverenigingen als Tiel, Lingewaal en Neerijnen. Als blijk van waardering voor zijn jarenlange werk voor de ChristenUnie is Wout van Maanen onderscheiden met de zilveren ChristenUnie speld.

Klaas van Dijk nam, na twaalf jaar, afscheid van het bestuur van ChristenUnie Bunschoten-Spakenburg. Vanaf 1993 was hij bestuurslid van het GPV. Vanaf 1998 voorzitter. Bij de totstandkoming van de ChristenUnie werd hij vice-voorzitter en sinds 2003 is hij voorzitter. Klaas is onderscheiden met de zilveren speld van de ChristenUnie.

Burgemeester Visser van Elburg ondergaat over enkele weken een operatie en wethouder Flim-Gerritsen van Rijssen-Holten is enkele weken afwezig door ziekte. Wij wensen beiden beterschap en sterkte toe.
In het land

Reacties op 'Personalia'