Speeddaten met André Rouvoet? Kom naar de Vriendendag!

vriendendagdinsdag 13 mei 2008 17:00

Op zaterdag 17 mei 2008 is het feest in het Tweede Kamergebouw. Daar vindt namelijk de ChristenUnie Vriendendag plaats. U bent daarbij van harte welkom als ChristenUnie-lid, 'Vriend van de fractie' (donateur van het fractiewerk), als belangstellende kiezer. Verken de Tweede Kamer, debatteer mee in het vragenuurtje of nog beter: ontmoet de ChristenUnie-politici persoonlijk. Kees Kraayenoord treedt ook op voor de bezoekers.

De Tweede Kamerfractie van ChristenUnie nodigt u van harte uit om naar het nagebootste Vragenuurtje, de workshops, rondleidingen en speeddates te komen. En uiteraard mag u het buitengewone optreden van Kees Kraayenoord niet missen! Alle Kamerleden zullen aanwezig zijn en natuurlijk kunt u ook rekenen op een inhoudelijke bijdrage van ministers André Rouvoet en Eimert van Middelkoop.

Voor kinderen is er een crèche (0 t/m 3 jaar) en een kinderprogramma (4 t/m 12 jaar). U kunt kiezen voor een ochtend- of middagprogramma. Het ochtendprogramma is van 10.00-12.45 uur en het middagprogramma van 13.00-16.00 uur.

Aanmelden kan nog! Doet u dit s.v.p zo snel mogelijk zodat u zeker bent van een plekje. Ga naar www.christenunie.nl/vriendendag

Tot ziens op 17 mei!

Partij