Vacature Managementondersteuner

Ben je een doorzetter? Kun je ‘nee’ zeggen en laat je je niet gek maken? Blijf jij rustig bij dynamiek en afwisseling? Kan je structureren en organiseren? Vind je de Tweede Kamer een boeiende werkomgeving en wil je graag betrokken zijn bij christelijke politiek? Dan kun je deze kans niet laten liggen!

De Tweede Kamerfractie van de ChristenUnie zoekt een:

Managementondersteuner

De managementondersteuner heeft twee belangrijke rollen. In de eerste plaats ben je een inhoudelijke sparringpartner van de ambtelijk secretaris en ondersteun en adviseer je hem op het gebied van personele en financiële zaken en lever je een bijdrage aan de ondersteuning van het politieke proces.

In de tweede plaats ben je als managementondersteuner spin in het web en aanspreekpunt voor je collega’s op allerlei zaken. Je bent verantwoordelijk voor het goed functioneren van het fractiesecretariaat en zorgt dat het naar buiten toe als visitekaartje voor de fractie fungeert. Je bent een aanpakker die secretarieel werk, zoals de verspreiding van stukken en de verslaglegging van vergaderingen, makkelijk kan oppakken.

Als managementondersteuner komt er veel op je af, het is daarom belangrijk dat je stevig in je schoenen staat en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Het is van groot belang dat je de fractie van de ChristenUnie op een goede manier weet te representeren.

Wat breng je mee?

• je hebt affiniteit met christelijke politiek en voelt je thuis bij de politieke agenda van de ChristenUnie;
  • je bent lid van de ChristenUnie of bereid dat te worden;
  • je hebt een functierelevante opleiding op MBO+/HBO-niveau, bijvoorbeeld op het gebied van managementondersteuning, HR of Finance;
  • je hebt aantoonbare werkervaring op een secretariaat of in managementondersteuning;
  • je bent vertrouwd met het werken met Word, Excel en Outlook, het leren werken met andere ICT-systemen pak je probleemloos op;
  • je hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden, die tot uiting komen in woord en geschrift;
  • werkervaring op het gebied van HR en/of Finance is een pre;
  • je bent bereid tot en gedijt bij werken onder druk;
  • je werkt zelfstandig en nauwkeurig en functioneert daarnaast moeiteloos in een team;
  • je bent flexibel en stressbestendig en bereid om in voorkomende gevallen onregelmatige werktijden te accepteren;

Wat bieden wij?

Wij bieden een uitdagende en afwisselende functie voor initiatiefrijke, zelfstandig werkende en denkende mensen bij dé christelijk-sociale politieke partij van Nederland. Je werkt in een informeel, collegiaal en professioneel fractieteam in het hart van politiek Den Haag. Bij deze functie hoort een passende beloning (schaal 7/8), afgestemd op de CAO voor rijksambtenaren, de uiteindelijke inschaling is afhankelijk van je opleiding en werkervaring. Je komt te werken in een team dat onder leiding staat van de ambtelijk secretaris en waarin ook een administratief medewerker en twee secretaresses voor Kamerleden werken. De vacature betreft een tijdelijk dienstverband met een omvang van 0,8 fte, in eerste instantie voor een jaar. Bij goed functioneren behoort verlenging van het contract of omzetting naar een contract voor onbepaalde tijd tot de mogelijkheden.

Interesse?

Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met Pieter Krol  (p.krol@tweedekamer.nl of 070-3182932). Heb je interesse? Stuur dan je sollicitatiebrief met een motivatie en CV uiterlijk 20 juni naar p.krol@tweedekamer.nl o.v.v. ‘Sollicitatie Managementondersteuner’.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.