ChristenUnie Noord-Brabant op de fiets

brabfietsdinsdag 20 februari 2007 10:29

Zaterdagmiddag 17 februari voerde de ChristenUnie in Noord-Brabant op bijzondere wijze campagne. Met een wielertocht vanuit Aalburg naar het provinciehuis in ’s-Hertogenbosch. Hermen Vreugdenhil, de lijsttrekker van de ChristenUnie/SGP nam graag de uitnodiging aan om mee te rijden en bleek over een goede conditie te beschikken.

Met verder Teunis de Peteur, de voorzitter van PerspectieF Brabant (de jongerenvereniging van de ChristenUnie) en diverse bestuursleden van de Christenunie als deelnemers mocht de tocht zeker een succes genoemd worden.

Met als bezemwagen een heuse ChristenUnie/ SGP caravan had de wielertocht veel bekijks in het carnavalvierende Brabant. Onderweg waren er veel positieve reacties en werden er ook vrolijke discussies gevoerd met voorbijgangers die deze actie in positieve zin niet van de ChristenUnie hadden verwacht.

Na een leuke tocht onder prachtige weersomstandigheden kwamen de deelnemers aan bij het provinciehuis in Den Bosch waar de ChristenUnie/SGP over enkele weken zitting hoopt te nemen in de provinciale staten.

Een verslag en foto’s van de tocht zijn te vinden op www.noordbrabant.christenunie.nl.

Reacties op 'ChristenUnie Noord-Brabant op de fiets'