Ledenavond 'hulp aan vluchtelingen'

Asielzoekers-4992woensdag 11 november 2015 14:12

Lexmond/Zederik ­ Op woensdag 18 november organiseert het bestuur van ChristenUnie Zederik een ledenavond in dorpshuis Het Bosch in Lexmond, aanvang 20.00 uur. Het thema van deze ledenavond is de hulp aan vluchtelingen. Stichting Vluchtelingenwerk, die vrijwilligers en asielzoekers begeleidt in onze regio, zal een bijdrage leveren aan deze avond.

In gesprekken met inwoners van Zederik blijkt dat de opvang van asielzoekers hen bezig houdt. Men vraagt zich af wat zij kunnen doen voor vluchtelingen, die opgevangen worden in onze regio. ChristenUnie Zederik vindt deze steun hartverwarmend. Iedereen die zich afvraagt op welke manier hij of zij iets kan bijdragen, is van harte welkom!

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de secretaris van het bestuur, mevrouw Jannie Matsinger (e-mail). Wilt u iemand van de ChristenUnie fractie spreken? Raadslid Dico Baars (e-mail) voert namens ChristenUnie Zederik het woord over dit onderwerp.