Personalia: nieuwe wethouder Ermelo

donderdag 12 mei 2005 13:04

Met ingang van 1 september 2005 volgt de heer A. (Tom) Nederveen (1948) de heer R.W. van Eijle op als wethouder van Ermelo. De heer Nederveen is tot genoemde datum gemeenteraadslid van Ermelo voor de fractie van de ChristenUnie. De heer Nederveen is momenteel werkzaam als senior account manager bij het adviesburo voor dealerautomatisering van AutoBinck Holding (Mazda- en Hyundai dealerorganisatie) te Den Haag. Naast het raadslidmaatschap is de heer Nederveen commissielid VROM, penningmeester van de kiesvereniging GPV en ChristenUnie Ermelo en secretaris van de wooneenheidscommissie van de Stichting ´s Heerenloo Lozenoord Ermelo. De heer Nederveen is gehuwd en heeft 5 kinderen en 2 kleinkinderen.

De heer Van Eijle, die om gezondheidsredenen t.g.v. een auto ongeval terugtreedt als wethouder, wordt per 1 september a.s. directeur van Dorcas Hulp Nederland (http://www.dorcas.nl/). Dorcas is een christelijke hulporganisatie die actief is in Oost Europa, het Midden-Oosten en Africa. Dorcas werkt bij voorkeur samen met lokale partners zoals plaatselijke kerken en organisaties.
In het land

Reacties op 'Personalia: nieuwe wethouder Ermelo'